جواب !!!
نوشته شده توسط : ArezoO0

سلام دوباره...بيكارم ديگه چيكار ميشه كرد جز آپ؟

يه مدت بود تو اين فكر بودم چجوري جواب نظردهنده هايي رو بدم كه آدرس وب ندارن؟

تا اين كه تصميم گرفتم جواب هاشون رو توي يك پست بدم. جواب نظرات خصوصي رو هم همينطور

پريناز: مر30 كه به وبم سر زدي!

مرتضي جون: ايشالا عاقبت به خير ميشم

مهرداد: اصولا نظرات تو بر پايه توهينه نه؟بازم خوبه طرفت با جنبه اس اگه من نبودم چيكار ميكردي؟حالا وا3 چي لينكنت نكنم؟!!اصلا واسه چي بايد لينكت كنم؟!

ساناز جون:

اولا:نظر لطفته!

ثانيا: باهات موافقم ...آره باهات موافقم ...اما من كي گفتم خاطرات من ارزش خوندن رو داره يعني چون تو ميخواي يه چيز با ارزش بخوني هيشكي نميتونه واسه خودش وب بسازه و همه بايد واسه تو مطلب بنويسن؟ خوب عنوان رو بخون ...مطالبو ببين دوخط بخون خوشت نيومد برو خوب... كسي كه به اجبار نگفته بخون...من كي گفتم مطلبم به درد ساناز ميخوره؟!!

همين ديگه نظرات قابل جواب دهي تموم شد....

يه چيز ديگه كي ميدونه اين شكلك داره ميخنده يا گريه ميكنه؟!!>>>>>>

Byeeeeeeeeee hamegi!



 





:: بازدید از این مطلب : 1424
|
امتیاز مطلب : 671
|
تعداد امتیازدهندگان : 212
|
مجموع امتیاز : 212
تاریخ انتشار : 16 / 6 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
saba در تاریخ : 1391/8/4/4 - - گفته است :
یه رابطه از اونجایی خراب میشه که تو ناراحتش کنی و یکی دیگه آرومش . . .
…………….
نه صدایش را نازک می کرد
و نه دستانش را ” آردی ” . . .
از کجا باید به ” گرگ ” بودنش شک میکردم ؟!
………………….
دل اگر بستی ، محکم نبند ، مراقب باش گره کور نزنی ، او میرود ، تو میمانی و یک گره کور . . .
……………..
میگفت پای رفتن ندارم . . .
با سر رفت !
………………………
فراموش کردنت برایم مثل آب خوردن بود . . .
از همان آب هایی که می پرید توی گلو و سالها سرفه می کنیم . . .
………
وقتی تو حرفهایم را نمیخوانی . . .
چه تفاوتی دارد ؛ که حرف دلم را بنویسم یـا از بغل دستی ام کپی کنم !
………………..
تمام شدن من پایان من نیست !
آغاز بی لیاقتی توست . . .
……….
برای کسی بسوز که برای خاموش کردنت از اشکش مایه بذاره . . .
……………….
این روزها فهمیدن زبان مادری سخت شده است !
قبلتر ها وقتی می گفتند : دوستت دارم ، معنی فارسی اش ساده بود !
اما حالا “ دوستت دارم ” هزار معنی مختلف می دهد ؛ الا (غیره)دوست داشتن . . .
………………………
ماه رمضان رفت ، حالا با خیال راحت می توانی قسم بخوری که دوستم داری . . .!
………….
چه فرقی می کند عاشق تو باشم یا عاشق رنگین کمان !
وقتی هر دو هفت خطید و هفت رنگ ؟!
………………………….
آغوش من سرزمین تو بود ؛ کاش قدری عرقِ میهن پرستی داشتی وطن فروش !
………..
خدایا ؛
هیچ تنهایی رو اونقدر تنها نکن که به هر بی لیاقتی بگه : عشقم . . .
………………………
کاش یکی‌ بود که توی کوچه‌ ها داد میزد
خاطره خشکیه . . .
خاطره خشکیه . . .
………….
در خیال دیگری میرفت...
و من چه عاشقانه کاسه ی اب پشت سرش خالی میکردم...
...........
کسی دستهایت را نمیگیرد
در جیبت بگذار..شاید
خاطره ای ته جیب مانده باشد که هنوز گرم است........!!
......................
چقدر سخته پس از پشت سر گذاشتن کلی خاطره ی قشنگ...
با بی اعتنایی و بی تفاوتی بهت بگه:
هر جور راحتی کسی مجبورت نکرده بمونی!!!

سلام صبا ام
ممنون میشم بهم سر بزنی مهربان
آپم

/weblog/file/img/m.jpg
Mohammad در تاریخ : 1389/6/23/2 - - گفته است :
سلام خوبی .مبلاگ قشنگی داری خوشم اومد اگه تونستش هم یه سر به منم بزن و اگر هم خواستی با هم تبادل لینک کنیم من رو با نام دانلود جدیدترین فیلم ها و سریال ها لینک کن بعد بهم خبر بده تا منم لینکت کنم.
www.Film-baran.loxblog.com
با تشکر

/weblog/file/img/m.jpg
yalda در تاریخ : 1389/6/20/6 - - گفته است :
;))ميخنده.سلام دوس جون لينكيدمت منو با اسم {كلبه سرگرمي} بلينك.:*ميسي@};-


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: